Olen tämän mukaan nyt 15784 päivää vanha ja minusta lausutaan seuraavaa:
Kunto: HUIPPUHYVÄ
Tunne: OLEMATON
Äly: HUIPPUHYVÄ
Finanssi: NORMAALI
Rakkaus: OLEMATON
Työ: NORMAALI

TÄMÄN LISÄKSI olen Tiitsan nimeämänä

802311.jpg

mistä olen mahdottoman otettu, joten KIITÄN SYDÄMENI POHJASTA.

Olen ymmärtänyt, että Rockin' Girl Bloggerin on tarkoitus nimetä seuraava arvonimen saaja, mutta jätän sen homman huomiseen, koska en tahdo näin isoja asioita päättää hätiköiden. Nautin nyt hetken luvallisesti ja koitan pitää tsemppiä yllä jatkossakin osoittaakseni olevani tuon huomionosoituksen arvoinen. JA, kuten kaikki Idols-finalistitkin joka käänteessä painottivat, nöyrä-nöyrempi-minä. Olen niin kaksinkerroin, etten enää ylös pääse, joten lopetan raporttini Vehmaalta tähän. - Helsinki, Porilaisten marssi!