Haastan kaikki piipahtelijat vastaamaan omassa blogissaan, vinkkaa minulle kommentilla kun olet homman tehnyt niin käyn vierailulla JUURI SINUN LUONASI - muistithan siivota myös ;))

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:

- porrassiivooja (kesätyö kouluaikana)

- sotilaskotisisar (kesätyö opiskeluaikana, 3 kesää)

- tilannevalvoja (13 v)

- sihteeri (5 v)


Neljä paikkaa, joissa olen asunut:

- Ylitornio

- Turku

- Nousiainen

- Veh-maa

Neljä televisio-ohjelmaa, joita tykkään katsella:

- Kympin uutiset

- CSI

- Kotimaiset sarjat joita joskus tulee

- Alueuutiset

Neljä paikkaa, joissa olen ollut lomalla:

- Lappi

- Tallinna

- Lappi

- Tallinna (ok, en siis ole juurikaan lomaillut missään)

Neljä internet-sivua, joilla käyn päivittäin:

- vuodatus.net

- fotothing.com

- eurobilltracker.com

- IRC-galleria.net


Neljä lempiruokaani:

- poronkäristys

- broilerkiusaus

- kebabrulla

- itse tehty hernekeitto

Neljä paikkaa, joissa mieluummin olisit juuri nyt:

- Veh-maalla perheen kanssa

- Maltalla minne olen aina halunnut

- Kreetalla löhölomalla

- Lapissa sukuloimassa

Toivon vastaavan:

- Kaisan

- Tekosyyn

- sekä muiden blogilaisten, jotka täällä piipahtavat.