Odotin Kirsi-Marjalta arvontavoittoa, ajattelin, että kun olen oikein ahkera ponkari, voittaisin kerrankin jotakin. Sainkin sijaan meemin, kiitti vaan kamalasti! Siis mun pitäs nyt keksiä jotain juttuja itsestäni, toisin sanoen kertoa karu totuus,  eikä vain yksi vaan peräti viisi totuutta. Taru ei kertonut, minkälaisista asioista on kyse, joten tulkitsen niin, että juttuja, jotka on "mua itteäni", oli ne sitten positiivisia tai negatiivisia.

Itse haluan haastaa Anskun mukaan, hän kun rakastaa näitä meemejä. Ja sitten mentiin:

1. Laulan aina ja hytkyn myös rytmin mukana enimmän osan aikaa. Tämä on noloa ainoastaan silloin, kun laulan vain "pääni sisällä", joku voi ihmetellä.

2. Revin kynsinauhani aina riekaleiksi kun ne hiukankin kuivuvat. Ansku mua aina ennen oli sormille hakkaamassa, että lopeta toi, nyt olen villi ja vapaa - ja koitan muistaa rasvata käsiäni jottei homma karkaisi käsistä. Ainoa paheeni oikeastaan.

3. Olen 13-vuotiaasta asti leikannut lähes kaikkien perheenjäsenieni hiukset, omani mukaan lukien enimmäkseen, joskus harvoin käyn kampaajalla, jos haluan jonkun tietyn mallin, jota itse on vaikea omaan päähän toteuttaa. Saksien käyttö takaraivolla peilin kautta on muuten mielenkiintoista puuhaa...

4. Nyt, 43-vuotiaana, en edelleenkään ole ikinä käynyt missään ns. etelänlomalla. Lentokoneessa olen ollut tasan kaksi kertaa, molemmat työhön liittyvillä reissuilla. Kauin paikka jossa olen käynyt, on Moskova (junalla ja työmatkalla).

5. Tiedän paljon kivoja asioita, joita voisi tehdä, jos ihminen ei tarvitsisi rahaa elääkseen. Mutta koska tämä on utopiaa, valmistaudun tässä juuri klo 14 alkavaan Tupperware-esittelyyn. Nautin kyllä tämänhetkisestä elämäntilanteestakin suunnattomasti.

Ansku, otahan se koppi! Eikä kestä kiittää!