Ensimmäisen kerran elämässäni olen tilanteessa, että loman jälkeen EI ole kiva mennä töihin. On niin paljon muuta nyt mielessä. Saa nähdä mitä huomisesta tulee.

Olen nukkunut koko loman ajan melko lyhyitä öitä joten univelan poikastakin on tässä valmiina pohjalla kyytipojaksi. Ei malta mennä nukkumaan kun kädet vaan tekis ja tekis ja tekis vaikka mitä. Aamuisin kuitenkin olen herännyt viimeistään seitsemältä, arki tai pyhä.

Eilisillaksi saatiin yllättäen liput Katri-Helenan konserttiin, oli ihan mukava päästä irti näistä arkisista hommista hetkeksi. En ole mikään fani mutta elävä musiikki on enimmäkseen aina mukavaa kuunneltavaa. Katri-Helena oli myös sujuva esiintyjä - ihmekös tuo, sellaisella kokemuksella. Kaksi ja puolituntinen hujahti nopeasti.

Tänään käytiin vielä kylässä Paraisilla illansuussa, sielläkin oli leppoisa tunnelma joten onnistunut loppu lomalle saatiin.

Jossain vaiheessa täytyy alkaa konkreettisiin toimiin yrityksen perustamisen etenemiseksi. Miljoona asiaa selvitettävänä sitä ennen, enhän tiedä niistä asioista yhtään mitään, minä, pitkän linjan virkamies (21 vuotta saman työnantajan palveluksessa). Olisko nyt irtioton paikka? Musta tuntuu siltä.

Olen päättänyt, että loman jälkeen alan tosissani toimiin siinä asiassa.