HUOMAAN itsessäni oudon ilmiön jota täytyy nyt purkaa: Provosoidun PigB-B-Brotherista jostain syystä aivan tavattomasti. Mikä sen aiheuttaa? Noin mitääntekemättömässä asiassa?

EN katso niinsanottuja tositeeveitä. Olen alusta asti pitänyt niitä toivottoman tyhminä keksintöinä, joskus jotain katsonut sen verran että olen todennut olleeni oikeassa heti alkumetreillä. Kaikki peepeet ja robinsonit ja muut skeidat lyön samaan läjään enkä ymmärrä että joku viitsii niitä katsoa. Ja katsoa. Ja katsoa. Kun ei ne edes lopu niin JONKUNHAN JOSSAIN täytyy olla niistä kiinnostunut. Selitä minulle mikä ihme niissä kiehtoo? Haluaisin kuitenkin ymmärtää.

AIEMMIN olen suhtautunut niihin täysin neutraalisti - niinkuin nyt yhdentekeviin asioihin suhtaudutaan. Mutta nyt: jostain syystä juuri alkanut uusi PeePee saa vihani kuohahtamaan, inhon väristykset aikaan ja sormeni syhyttämään että pääsen jonnekin siitä kirjottamaan. Enkä tiedä mistä se johtuu, se vain tuntuu vievän minua.

EHKÄ se johtuu siitä, että koen, että sitä yritetään tyrkyttää minulle väkisin kun siitä kälätetään joka paikassa. Näin se muuten voi ollakin, siksi ärsyynnyn nyt niin suunnattomasti.

TIEDÄN että tämä ei johda mihinkään. Olisi parempi olla hiljaa ja kääntää kanavaa. Mutta kun se nyt vain tuntuu olevan ylivoimaista, ei onnistu enää. Joku häpeili tuolla maatilalla-blogin keskustelupalstalla että oli sortunut tilaamaan jotain millä saa seurata jostain niitä torveloita kellon ympäri - näin ymmärsin - mutta miksi olla nolo jos on koukussa? Miksi siinä sellaisenkin ihmisen mielestä on jotain hävettävää? Ja jos siinä on omastakin mielestä jotain hävettävää, niin miksi silti seuraa sitä?

KUNPA tajuaisin jotain.