Meinasin oikein tohkaantua aamulla - siis innostua - kun radio UudenKissin aamuklubin juontajat ottivat puheeksi marika ähvän. Vihdoinkin joku jossain muualla kuin meidän keittiössä sanoo ääneen sen mitä mä olen tuskaillut jo muutaman vuoden.

Aiemmin kerroin jo boikotistani seiskapäivää-lehteä kohtaan. Sehän alkoi näistä salarakkaista ja niiten tissiliiveistä ja olisi varmaan päättynytkin joskus jos ne pösilöt eivät ahneuksissaan olisi menneet julkistamaan Lordin kuvaa - nyt se ei pääty ikinä ja sama koskee Katso-lehteä. Oho-lehtikin oli boikotissa mukana mutta sille annoin uuden mahdollisuuden (koska eivät Lordi-mokaa tehneet) tuossa jokin viikko sitten ja totta on, että sieltä nämä öklötykset on tosissaan hävinneet. Ei siinä edelleenkään just mitään lukemista ole, mutta sitä sentään kestää selailla oksentamatta nykyään.

Miten jostain noin tyhjä(n)päi(väi)sestä kuin ähvästä voi tulla niin iso juttu? Miksi ihmiset vaan kiltisti maksavat ja maksavat lehtien tilausmaksuja tai ostavat irtonumeroita vaikka jo kannesta näkee, että tyhjästä maksaa? KETÄ KIINNOSTAA?

Sanaa kohukaunotar on tiiviisti käytetty vinkerruusiin liittyen. Sekä sanan "kohu" että myös sen "kaunottaren" voisi etuliitteestä poistaa ja jäljelle jäävä titteli sitten kuvaisikin osuvasti sen mitä se ihminen on - yhtä tyhjän kanssa. Mä silloin joskus ajattelin ja sanoinkin, että olen elättänyt noita tyhjäntoimittajia ihan tarpeeksi, se loppui nyt. Mua ei kenenkään toisen naimiset tai naimatta jättämiset kiinnosta pätkän vertaa. Ja muutahan hänestä ei ole irti saatukaan (kuten aamutoimittaja radiossa osuvasti sanoi, hänestä ei ole kirjoitettu mitään, mitä hän olisi tehnyt housut jalassa). Ja jos joku ihmettelee, miksi arvostelen jotakuta oikein nimellä blogissani, tiedoksi: olen maksanut sille *piip*:lle ihan riittävästi tilausmaksujeni kautta, jotain vastinetta rahoilleni mulla on oikeus saada. Itsepä on julkisuuteen tunkenut arvosteltavaksi. Katson siis jo etukäteen maksaneeni oikeudesta kirjoittaa tämä juttu.

HYVÄ Vappu ja Niko! Perjantai 13. päivä alkoi LOISTAVASTI kun kuuntelin aamu-ohjelmaanne. (Jouduin jo välillä kääntämään kanavaa kun en kestänyt sitä bigbrother-höpötystä mitä siellä mulle pakkosyötettiin, mutta tänä aamuna sitä ei mainittu ollenkaan - oiskohan se jo vaikka loppunut, en tiedä eikä kyllä kiinnostakaan. Onneksi UuttaKissiä ei vissiin tarvitsekaan boikotoida, jee!)