Blogini on nykyään enemmänkin kuvia ja kuvatekstejä kuin varsinaisia kirjoituksia, olen huomannut. Aluksi oli toisin. Kirjoittaminen oli ikäänkuin se pääasia ja kuvat vain silmänilona siinä kyljessä. Nyt, kun olen näitä käsinnäpräämisen tuotoksia tänne alkanut listata, on kuvista tullutkin pääasia ja tekstit ovat lyhyitä selostuksia kuvan sisällöstä.

Aiemmin oli välillä polttava tarve sanoa jostakin asiasta jotain tai pohtia ikäänkuin ääneen täällä blogissa jotain juttuja - koskahan viimeksi olen tätä harrastanut? Ja johtuuko tämän toiminnan puute siitä, ettei ole ollut mielen päällä mitään pohdittavaa vaiko vain siitä, ettei aika enää riitä siihen.

Muuten olen aivan varma siitä, että joku on varastanut aikaa minulta. Illat on nykyisin niin turkasen lyhyitä, vähän kun työpäivän jälkeen touhuilet jotakin ja rauhoitut vaikkapa teeveen ääreen jos askartelukammiosta irti pääsee, niin huomaa, että taas ollaan puolessayössä. Miten se muka on mahdollista jos illassa on tunteja yhtä paljon kuin ennenkin! EI MITENKÄÄN!

Vetoankin nyt siihen roikaleeseen, joka lohkaisee muutenkin lyhyestä ilta-ajastani nykyään aimo osan, että hän palauttaisi aikani samaan paikkaan mistä sen pölli, mulla olisi itselläkin käyttöä sille enemmän kuin riittävästi. KIITOS jo etukäteen.