Heräsi tuossa jokin aika sitten ajatus, että haluaisin tehdä Juicesta atc-kortin, juttelin sitä sitten Anskulle, että haluaisin tehdä, mutta enhän mä raaskis niitä sitten kenellekään lähettää. Päädyttiin siihen, että Ansku tekeekin mulle Juice-aiheisen kortin ja minä hänelle jonkun muun musiikki-aiheisen tilalle.

Mä tein hänelle SwingSisters-kortin, henkilökohtaista arvoa silläkin, mehän oltiin se laulunäytelmä joulun alla Kemiössä katsomassa ja tänään sain sitten vaihtarin -  tai oikeastaan vaihtarit, koska Juice oli innoittanut Anskun kahden kortin tekemiseen. Ja millaisen kortin! Pyörtyä meinasin, niin ihania ovat molemmat. Kiitos, Ansku, vielä kerran.

Tässä kortit miu mau mukkaa:

371253.jpg

Mun tarttis vissiin Anskulle väsätä Kirkasta vastaavat kortit - rauha hänen sielulleen - Ansku fanitti Kirkaa enemmänkin, Juice on mun juttu ollu aina. Näitä henkilökohtaisia asioita sisältäviä atc-kortteja vois tietysti tehdä ihan omaksi iloksi eikä vaihtoon ollenkaan, esimerkiksi omista lapsista vois tehdä kortit, miehestä, kodista, lemmikistä, mistä vaan!