Vaikka kohtahan tuo jo torstaiksi kääntyy.

Tänään olen touhuillut huushollihommia kuten kunnon lomalaisen kuuluukin aika ajoin. Aloitin eilen jo ikkunanpesun, onneksi täällä on lämpölasit, joten on vaan kaks pintaa per ikkuna pestävänä. Riittävästi puuhaa siinäkin. Ostin sellaisen ikkunanpesusetin, ihan peestä sekin, ei pysy pesin eikä lasta päässä ja lasta on ihan notko ja ja ja yök. No, ehkä mä nyt saan noi ikkunat kerran läpi rimpuiltua ton systeemin kanssa kuitenkin.

Aamulla suunnistin vaihteeksi Uudenkaupungin suuntaan kauppareissulle sen ainaisen Myllyn sijaan. Oli ihan kiva käydä eri kaupassa välillä. Tosin liukuhihna kassalla ei toiminut, vaan mun piti työnnellä tavaroita hihnalla kassatätin ulottuville, kun olin latonut liikaa tavaraa samanaikaisesti siihen kuulemma painolastiksi. Eläköön nykyaika!

Mynämäellä käytiin päivällä lasten kanssa kirpparilla, siellä oli yks talo palanu aamulla ja se oli tosi surkean näköinen ja savun haju leijaili ympäristössä. Ihmiset olivat onneksi ehtineet ulos.

Illalla käytiinkin yhden tätisen luona Mynämäellä vielä kylässä ja äsken haettiin Sahve Turusta, oli Vimmassa Plaadpitin (joo, mä tiedän, ettei sitä kirjoteta noin oikeesti) keikalla. Niin että kyllä tänään on ajaa taas saanut. Aurinkokin jaksoi paistaa koko päivän mikä on aina mukavaa. Vielä kun sais säännöllistettyä kävelylenkkeilyä, niin olis tosi hyvä. Aina tuntuu vaan olevan muuta puuhaa. Kai se tästä. Ei kuitenkaan enää tänään :))