No, on tässäkin sentään yksi leima. Mulla on sellanen olo nyt, että ilman leimasimia ei saa muka mitään kivaa aikaiseksi.

810247.jpg

Tein tuohon kuvan alle tuollaisen punoksen, joita Ansku on nyt muutamissa atc-korteissaan käyttänyt. Aattelin, että voihan sitä muuallekin koittaa änkeä. Tehty bambupaperista, jota Taavalta ostin. Tytär sanoi heti, että tommottoos me tehtiin joskus päiväkodissa joulukuusen koriste. Eiköhän se ole ensimmäinen juttu, missä yhteydessä lähes jokainen meistä on tutustunut tuohon punontatekniikkaan, se sellainen sydämen muotoinen litteä "kori" (itse olen tehnyt aikanaan puna-keltaisena sen).

Tämänpäivän hyvä uutinen on se, että tuo samainen Ansku on tänään antanut minulle kunniamaininnan, josta olen kamalan otettu ja onnellinen, kiitos!

810236.jpg

Koska hyvä pitää pistää kiertämään sille, joka sen on ansainnut, olen päättänyt antaa sen Tiinalle Arjen pyöritykseen. Tiinalla todella on sisäistä näkemystä ja taitavat kädet myös toteuttaa upeita visioitaan.