Kiitos, Ansku, tästä meemistä! Voin jo nyt luvata, että muistan sua kun taas joku sopiva kohdalle osuu.

Tehtävänanto: kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä"

Mulla on päällä vaaleahkon ruskeat ohutraitaiset Tarjoustalon tarjouspöksyt (10 euroa) ja harmaa pitkähihainen paksuhko trikoopaita (Seppälästä muistaakseni ja kallis ku mikä), jossa on valekaulus ja kalvosimet jotta näyttäisi siltä, että olen asiallisesti pukeutunut ja tietty sukat ja kalsarit ja rintsikat alla. Töissä tänään olin näissä vermeissä, en oo jaksanu/ehtiny/viittiny vaihtaa kun ei oo erityisen ahdistava vaate näistä mikään.

No jos mä sitten haastaisin Kirsi-Marjan ja Teija-Tiinan ku niil on kuitenkin aikaa ihan liikaakin vaan joutenoloon, tehkööt tämänkin niin eivät ihan paikalleen jämähdä.