Meni äsken ruokatunti pilalle kun menin torvi lehden avaamaan ja näin siellä tämän Vanhasen ex-tyttiksen Kurosen pärstän ja se rievatun - x#2µ!\!!¤a - oli siellä esittelemässä olevaatulevaamenevää kirjaansa, kaikki muut on varmaan kuulleet siitä asiasta jo eilen, mut ku mä en taaskaan oo ehtiny telkkarin ääreen niin on jääny näkemättä (ONNEKSI, muutenhan mulla olis ollu pilalla jo eilinen iltakin!).

SIIS KIRJA SIITÄ ETTÄ HÄN ON HETKEN AIKAA NAINU PÄÄMINISTERIN KANSSA, anna mun kaikki kestää! HERRA VARJELE, ostaako sellaisen kirjan joku? Jos ostaa, niin KUKA? Millainen ihminen ostaa tuollaisen tekeleen? Haluaisin ehdottomasti kuulla joltakin vastakkaisen mielipiteen, siis että miksi tällaisen kirjan kirjoittaminen on välttämätöntä? Kuinka perverssi ihmisen täytyy olla, että tuntee halua tuollaiseen tirkistelyyn? Myydäänkö tirkistelynhalulla mitä vaan sontaa? Myydäänkö seksillä tai luulolla sen läsnäolosta vaikka ladonovia pölkkypäille?

Eikö tuo tättähäärä ole koskaan kuullut päiväkirjan pitämisestä? Jos haluaa elämäänsä pohtia, sitä varten yleensä pidetään päiväkirjaa (ihan sinikantinen ruutuvihkokin kelpaa siihen tarkoitukseen jos ei arvokkaampaa raski investoida). Mutta ei sellaista kukaan tolkkupäinen kipitä julkaisemaan suurelle yleisölle, paitsi joidenkin suurmiesten tai muuten jotain merkittävää tehneiden ihmisten osalta ja yleensä kai sekin post mortem.

APUAAPUAAPUAAPUAAPUA

Maailma on hulluja pullolaan ja MÄ OLEN VANKINA NIIDEN JOUKOSSA ENKÄ PÄÄSE KARKUUN!!!!!!!!!!!!!!

381149.jpg

Tässon seuraava, suositeltava vaihtoehto, ei tarvitse tapella eikä kirjoitella kirjoja jälkikäteen. Kuva täältä.